logo
De creatieveling met een geordend bureau, de conceptdenker met oog voor detail, de perfectionist die durft te falen. Ambitieus, maar ik word niet moe van alles wat ik met een glimlach doe!
Mijn naam is Esmee Horsman. Een vlotte meid van 24 jaar vol enthousiasme. Op dit moment studeer ik Creative Business op Hogeschool Saxion in Enschede. Ondertussen heb ik al aardig wat ervaring op gedaan als grafisch vormgever. Via mijn vooropleiding ‘grafische vormgeving’, mijn bijbaan als ontwerper bij reclamebureau Stijlgenoten en als student assistent op het Saxion in Enschede. Van september 2018 tot en met januari 2019 was ik werkzaam in het campagne team van Wehkamp, hier heb ik mij op online gebied kunnen ontwikkelen. En van februari tot en met juni 2019 kon je mij vinden bij het leukste vrouwenblad van Nederland, LINDA.
Bij alles wat ik doe probeer ik het maximale uit mijzelf te halen, voel ik mij verantwoordelijk en ga ik voor het hoogst haalbare resultaat. Het bedenken tot aan het coördineren van campagnes, van het briefen tot aan het beoordelen van uitingen, daar ligt mijn passie en ik doe niets liever dan dat!

(s)talking?

HEITJE VOOR KARWEITJE
67
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-67,stockholm-core-1.0.8,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,side_area_slide_with_content,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive

HEITJE VOOR KARWEITJE

Hoe leren we jongeren bewust te worden van de waarde van geld? En hoe leren we jongeren om hun eigen geld te verdienen? Als je tussen de 13 en 15 jaar bent, is het moeilijk om een bijbaan te vinden. Vaak is deze doelgroep te jong voor echte werkzaamheden, waardoor ze vaak wachten totdat ze 16 jaar zijn en officieel mogen werken. Doordat deze jongeren op een wat oudere leeftijd pas gaan werken, krijgen ze tot die tijd geld van hun ouders. Hierdoor zijn ze het gewend om geld te krijgen en zien ze de waarde van geld niet in.

 

Opdracht vanuit school:
ontwikkel een spel voor jongeren waardoor ze op jonge leeftijd zelf iets kunnen bijverdienen en vertaal dit naar een marketingcommunicatieplan.

 

Het Heitje voor Karweitje spel overtuigt en inspireert deze doelgroep om zelf op jonge leeftijd al hun eigen geld te gaan verdienen. Door middel van Heitje voor Karweitje kunnen jongeren op jonge leeftijd een zakcentje bijverdienen. Hierdoor leren ze om op jonge leeftijd om te gaan met geld en de waarde daarvan. Met het Heitje voor Karweitje spel ga je bij familie, vrienden en kennissen langs. Zij pakken een of meerdere kaarten, waarop het klusje staat dat gedaan moet worden. Daarnaast is er ook nog een bonus te verdienen, maar je kunt ook geld verliezen. Dit motiveert de gebruiker om nog beter zijn best te doen. Een extra zakcentje is altijd mooi meegenomen!