logo
De creatieveling met een geordend bureau, de conceptdenker met oog voor detail, de perfectionist die durft te falen. Ambitieus, maar ik word niet moe van alles wat ik met een glimlach doe!
Mijn naam is Esmee Horsman. Een vlotte meid van 24 jaar vol enthousiasme. Op dit moment studeer ik Creative Business op Hogeschool Saxion in Enschede. Ondertussen heb ik al aardig wat ervaring op gedaan als grafisch vormgever. Via mijn vooropleiding ‘grafische vormgeving’, mijn bijbaan als ontwerper bij reclamebureau Stijlgenoten en als student assistent op het Saxion in Enschede. Van september 2018 tot en met januari 2019 was ik werkzaam in het campagne team van Wehkamp, hier heb ik mij op online gebied kunnen ontwikkelen. En van februari tot en met juni 2019 kon je mij vinden bij het leukste vrouwenblad van Nederland, LINDA.
Bij alles wat ik doe probeer ik het maximale uit mijzelf te halen, voel ik mij verantwoordelijk en ga ik voor het hoogst haalbare resultaat. Het bedenken tot aan het coördineren van campagnes, van het briefen tot aan het beoordelen van uitingen, daar ligt mijn passie en ik doe niets liever dan dat!

(s)talking?

THANKS WEHKAMP 🔥
63
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-63,stockholm-core-1.0.8,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,side_area_slide_with_content,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive

THANKS WEHKAMP 🔥

Van augustus 2018 tot en met januari 2019 was ik stagiaire op de afdeling Brand Marketing van Wehkamp. Ik hield mij dagelijks bezig met de ontwikkeling van diverse campagnes. Van het bedenken tot aan het coördineren, van het briefen tot aan het beoordelen van uitingen, tot aan het bijsturen van processen rondom een campagne. Want aan de campagne manager de taak om de campagne van begin tot eind zo goed mogelijk te begeleiden. In deze functie kon ik mijn creativiteit kwijt en kon ik losgaan als regelmiep. Ik werkte voornamelijk in een multidisciplinair team en had zelfstandig contact met externe partners zoals LINDA. en Efteling. Daarnaast analyseerde ik trends en ontwikkelingen in de online retail en zette ik briefings op voor (online)campagnes en acties.

 

 

Wannahave Days

De afgelopen periode mocht ik werken aan de Wannahave Days. Voor wie het nog niet kent, het is de grootste eigen promotie van Wehkamp. Warenhuisbreed: van beauty, fashion tot elektronica en wonen. Wordt drie keer per jaar gedaan in april, juni en oktober. Vijf dagen lang tot 50% korting op heel veel moois. Het is een eigen promotie met daarmee ook een eigen moment in de markt. Bij de Wannahave Days wordt er samengewerkt in een multidisciplinair team: buying & sales, creative, pricing, product, email, performance channels, customer excellence. Yes, de de helft van de tijd zit ik in meetings! Want aan de campagne manager de taak om deze campagne op te zetten en zo goed mogelijk te begeleiden. Het beoordelen van uitingen en het bepalen welke artikelen er in de tv-commercial komen. Ohja, over de tv-commercial gesproken, deze was bijna niet te missen! In de ochtend voor het nieuws, zondagavond voor Boer zoekt Vrouw en nog vele andere prime time momenten. Heb je de tv-commercial toch gemist? Geen paniek, dan ben je waarschijnlijk niet de doelgroep (vrouw met kids). Voor de mannen onder ons, lag er een folder van Wehkamp in de bus? Dan is je vrouw/vriendin diehard Wehkamp-shopper. 😉 Ook hier is het aan de campagne manager de taak om deze flyer te begeleiden, van het briefen tot aan producten uitzoeken en het beoordelen van eerste opzetjes (super leuk, hierbij kon ik mijn grafische kennis weer toepassen).

 

Projecten waar ik aan heb gewerkt:
– Wannahave Days
– Black Friday
– Samenwerking met LINDA.
– Samenwerking met de Efteling
– Feest campagne
De Grote WisselTruck 
De Negenmaandenbeurs 

 

Ohja, heb je nog niet geshopt bij Wehkamp? En denk je nog steeds dat Wehkamp oubollig is, niet je merken heeft en te duur is? Check dan even de website of download de app, meer dan 2000 duizend merken en bestel gerust wat extra. Bezorging vanaf twintig euro is gratis en wat je niet wilt houden, stuur je gratis retour. Oftewel: je loopt geen enkel risico. Het is maar even dat je het weet! 🙂 #marketing #ditdeedikdus